Mina skrivmål för 2022

Bild: Ilya Pavlov/Unsplash.com

2022 är här! I det här inlägget vill jag se över de mål jag satte för 2021, och sedan sätta några nya mål för 2022.

Målen jag satte för 2021 var:

  • Färdigställa Demonernas son – Detta har definitivt inte hänt.
  • Publicera Demonernas son under hösten 2021 – Nope.
  • Medverka i en antologi – Inte detta heller.

Ja, detta var ju inte särskilt framgångsrikt, haha. Det är okej, jag får försöka vara lite mer aktiv i mitt arbete för att nå mina mål framöver. Så vad vill jag uppnå under 2022?

  • Hitta en balans mellan mina egna projekt och de projekt folk anlitar mig att skriva – Ett ganska svårt mål att mäta kanske, men jag ville ha med det i alla fall.
  • Färdigställa Demonernas son – Jag behöver inte nödvändigtvis publicera boken under 2022, men jag ska färdigställa den. Annars får jag gå vidare till något annat projekt.

Jag tänker hålla det där, jag ska banne mig se till att klara några mål detta året!

Har ni några skrivmål för 2022?

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång