Mitt uppe i redigeringen

kelly-sikkema--1_RZL8BGBM-unsplashFoto: Kelly Sikkema/Unsplash.com

En liten update är på sin plats tycker jag! Med bara lite drygt en vecka kvar på semestern har jag börjat lägga i en högre växel med redigeringen, vilket är skönt. Skulle egentligen vilja vara bra mycket längre in i manuset egentligen, men ingen idé att tänka så antar jag. Men akt 1 är nästan klar för denna omgången, tänker försöka bli klar med det idag. Sen är det bara att tuffa på helt enkelt.

Jag hoppas det blir bra till slut. Tycker det är så svårt att avgöra när man är mitt uppe i det. Är nöjd med det jag ändrat på än så länge. Sen är det dags för testläsare, måste få andra ögon på den här berättelsen!

Vad skriver ni på just nu? Första utkast? Redigering? Kommentera gärna!

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång